Vi drar till Fjällen...

Kristin komemr när som helst, så nu inväntar jag henne. Resten av familjen är sega som vanligt! Åhhh :@ Aja, inget ovanligt. Allt mitt är packat och klart så så fort K kommer och resten av famlijen är klar åker vi! Vi ska upp till Tandådalen i Sälen men kommer åka lite i Hundfjället också. Kristin och jag tänkte filma lite så ni kan få ha lite roligt när vi kommer hem. Vi kommer ha en grymt vecka! Ni kan ju tänka er världens mest flummiga tjejer i fjällen. Det kan bara sluta perfekt!

Är lite rädd för dålig uppdatering men ni klara er en vecka med lite mindre uppdateringar skulla jag misstänka.
Idag är det söndag så vci åker hela veckan. Fredag kommer bli det helt klart bästa dagen, hopaps jag.

Kristin och jag har även fått i uppgift att ha en mat dag. Ni som är här uppe AKTA ER FÖR FLYGANDE STEKPANNOR OCH BRINNANDE KASTULLER! hahah ja kommer bli en sjukt rolig vecka. Måste dick ta med lite plugg upp...



Ja så här brukar det sluta när vi är tillsammans <3


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

HARE SÅ NAJS OCH KÖR INTE IN I NÅGRA TRÄÄÄD! :D<3

2011-02-20 @ 14:33:21
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Sofie

... och våga inte göra några bakåtvolter utan att få det på film ;D Ha det grymt nu!

2011-02-20 @ 19:22:49
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0