Dagen

Idag är en sådan där iskall dag. Har frusit från första stunden jag klev upp ur sängen. Tog på mig massa kläder på morgonen när jag gick upp ur sängen, både tjocka mjukisbyxor samt jätte tjocka strumpr och en tjock tröja. Rostade ett bröd, och gjorde äggröra. Alltså  en varm frukost.  Belv lite andra kläder till skolan. Idrottade första lektionen, innebandy. Måste säga att jag brukar suga på den sporten men idag avr jag faktiskt nästan duktig.
Hemkunkap efter detdå vi bakade muffins. Jag var såklart så duktig att jag råkade hälla vatten över hela mig. Blöt blev jag men torkade ganska snabbt. Hade flum franska och svenska på eftermiddagen. innan jag åkte till stallet

'

Kommer ni ihåg att jag var Lucia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0