Tisdag

Godmorgon alla bloggläsare. Nu ska jag snart klä på mig och gå till skolan. Eller jag tänkte inte gå, pappa är snäll och skjussar för det är -20 grader. Skolan är väll som vanligt. Har idrott första timmen, sen hemkunskap och på eftermiddagen franska och svenska.

Ska sen iväg till stallet och skritta ut på min älskling. Kanske inte bästa dagarna att skritta men man måste göra det man måste göra... och jag plågas faktiskt itne ett dugg av det. Så länge jag får vara med henne så är jag lycklig. Även om jag dör på kuppen!

Ska även iväg på öppet hus på både Katte och Fyris skolorna. Så får vi se hur det blir. Måste välja skola snart vi åker till fjällen som vi ska göra på söndag.

En underbar vecka i fjällen med Kristin, det kan inte bli bättre.


Kommentarer
Postat av: Kristin

och du var tvungen att ta den fulaste bilden du kunde hitta vaaaa?

NEJ PUSS DET KOMMER BLI BÄST <3

2011-02-15 @ 10:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0