SVarta pister

Godmorgon allihopa! Hoppas ni gillade inlägget från min bror. var lite nervös när han skrev det men det blev ju faktiskt ganska bra.

Det är super dimmigt ute men det är varmt och blåser itne så nu ska jag och kristin ta oss upp i de svarta pisterna som vanligt. Hoppas på att det inte är så mcket folk men man vet aldrig! Måste i princip åka nu så vi får se hur det blir. Hopaps jag inte kommer hem med ett brutet ben.

Juste igår morse lyckades jag krossa ett glas men det behöver jag inte nämna mer än såhär mycket.
Har även väntat på de här dagen i över en vecka så vi får se hur den blir, min mobil kommer vara under full kontroll om ni känner för att kontakta mig


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha fredag!!

2011-02-28 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0