Snart dags igen

Skrittade ut som vanligt på Pam idag. Hon var fiiin som vanligt. Gud jag kan verkligen göra vad som helst för henne. Skrittade en bit på en väg. Där vi gick lite åt sidorna och så tänkte jag få henne att trampa under sig lite. Dock är det bara rakt fram men det är så kul att bara sitta på hennes rygg, trotts kylan. Hon lyssnade jätte br och börjar vara super på att gå förbi fåren. Inga problem alls.  Verkligen världens bästa ponny. Finns bokstavligt talat ingen bättre.


Imorgon blir det troligt vis en kortare skritt tur då jag först ska till Uppsala och fixa lite saker som har med diabetesen att göra.  Tror mamma droppar mig i staden så får jag ta bussen till säva. Men det går lika bra.

På Torsdag är det dags för återbesök på Ultuna. Nu får vi hopaps att hon är frisk så vi komme igång på allvar! Snart får alla ponny ekipage se upp då vi är ute på banorna igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0