Sjuk Skoldag!

Så nu har nästan hela Onsdagen gått. Skolan var fett flumm. Första lektionen var tyska, där jag tydligen bara satt och klagade på min nagel. Men den gjorde ont! På franskan hade vi ingen lärare, så det slutade med massa klotter på både tavlan och i ansiktet.  Gick ut från lektionen som en katt tillsammans med Elin och vi gick så hela dagen. Lite hörförståelse i svenskan och inget jobb alls på engelskan. Vikarien var super snäll och lät oss göra annat. Bilden är det roligaste i veckan! nu håller vi på och skapar hus! mitt är grymt! Komemr lite bilder på hur långt jag har kommit sen. Komemr bli fett bra när det är klart! Resten av eftermiddagen spenderades med matte. Enkel och bra avslutning på skoldagen!


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

MITT BERGOCHDALBANSHUS KOMMER VARA GRYYYMMAST!

2011-02-16 @ 21:31:26
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0