Rakt upp i käften.

Då som ni kanske vet är att Anna dvs bloggens innehavande har två stycken bröder.
En heter Mattias och en heter Marcus.
Marcus är då jag. Lite äldre än Anna och yngre än Mattias.
Efter tjat och lite övertalande får jag göra ett inlägg i min lillasysters blogg.

Så för spegla dagen: Tänk er att ni vaknar upp lite för tidigt än ni tänkt er, går upp för att strecha ur er sömnen
ur kroppen.
Ni tittar ut ur fönstret för att checka vädret och inser att ni har vart med om bättre men likförbannat så kommer det vara värre någongång. Men likförbannat är det en skit dag med stort S.

Så här någonstans måste man göra vara lite smart, vill man vara idioten som står där kl 9 och måste vara i backen för att du köpt det där jävla liftkortet som dom suger ut varenda krona av det du har för att du ska upp och ner för ett fjäll helvete som bara finns där.

Efter snabbt tänkt efter och inser att åka i 200m/s suger nått så fruktansvärt och att det finns ett bad strax brevid
så är det inte så svårt.

Så ät frukost, på med bad kläderna som kanske funkade 2006 och så kör man.

Efter att man stått i en kö med familjer med deras bajsmaskiner så kommer man in till vattnet.

Så klart väljer man att ta 1 av två skåp som är "ur funktion" så skåpet är ju låst iaf och det blir ett senare problem.

Så nu står man i en helvetets kö för att åka rutschkana som 30-åring även om man vill lägga en skön armbåge i valfri 14-åring som försöker träng sig förbi så avstår man för att "badfriden" ska infinna sig bland 500:a värdelösa
människor som inte fattar att fart går först.

Så när bror min har satt på sig "headcam" och jag kollar runt för att inte bli gripen för förargelsebeteende.

Men snabbt går det över till test av vattenkamera.

Snabbt översatt känns bra som fan tills man kommer hem och ser att den är filmen som skulla vara så jävla bra
blev mest tunnelseende i svart.

Så lika bra att hinka i sig bärs och jäger och dra till afterski(som mina systrar inte vill gå till?)

Bandet var lika bra som en skidbacke i storm dvs lika bra att inte vara där.

Så nu ska det ätas Anna ska skämmas lite över sin storebror och jag ska fortsätta på ett vinnande koncept dva bärs och jäger.


/Mackan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0