Planering

Om sisådär 5 minuter ska jag dra iväg med P och M till Uppsala. Ska åka förbi Ikea där de skulle hämta några gaderober eller liknanade. Sen ska vi åka och kolla på dator åt Sys och Mig. Ska bli jätte kul at´t få nya då min är seg (kan bero på alal filmer och bilder på den (A)  ). Sen hinner jag inte så mycket mer innan jag måste till stallet. Min kpmpis ska rida privatlektion och vi ska se om min dressyr sadel passar på henne Ponny och sen tänke jag kolla lite på när hon rider. Ska väll skritta Allison som vanligt och gå två promenader med Pammie.

Imorgon ska jag sitta på henne rygg igen efter 2 månaders längtan <3


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Yeey :D:D

2011-02-05 @ 19:56:32
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0