Pammie

Nu ska jag snart iväg och jobba. Börjar vid halv 8 och slutar ungefär 12.30. Då ska jag SKRITTA PÅ PAM. Guuuud, vad jag längtar! Underbara fina ponny. Får se om det blir någon bild på det, om jag vågar låna ut min mobil till pappa som fottar. Han skulle nämligen gå med. Sen ska jag på Uss årsmöte innen jag beger mig ut på nästa häst som är Allison. Skritt där tror jag. Sen händer det inget mer speciellt under dagen tror jag. Jo hela dagen kommer jag vara med Bäääääääästaaste Kristin (L).

Bloggar mer när jag kommer hem, överlevade och sjukt lycklig!


Kommentarer
Postat av: Kristin

PUSSSSSS :D<3<3

2011-02-06 @ 08:45:13
Postat av: Rebecca

Vad är det för stövel du har på bilden :)?

2011-02-09 @ 09:39:29
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; Jaha okej :) Skitfina var dem, vet du vart man kan köpa dem?

2011-02-09 @ 18:51:20
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0