Muffin och känsla

Styrkepasset vi hade på idrotten idag kändes inte alls anstängande, Hade jätte mycket energi över så det vara bara bra att den utnyttjades. På Hemkunskapen bakade vi muffins.  Jag var i grupp men en kille i klassen och våra muffins blev suveräna! Helt perfekta, saftiga och fina och... ja de hade allt! Fyllda med Skinka och ost var dem också, super goa! Resten av dagen var chill.

Idag tog jag på Pam hackamoret jag fått av Elin på våran promenad och hon regerade på trycket vilket jag tycker var vääääldigt positivt. Skrittade Allison också. Idag vågade hon ta stöd  och vi flyttade perfekta skänkelvikningar och öppnor.  Så all Ponny Hästar var super duktiga idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0