Mitt Rum

Nu har jag varit duktig och faktiskt städat mitt rum! Ni får både före och efterbild! Låg kläder överallt samt massa annat. Men efter lite plockning och damsugning är allting borta och det är fint men jag kommer inte hitta någonting på några dagar innan det blir stökigt igen!

Klicka på bilderna för att få dem större ;)

Före



Efter






Hela skoldagen var galet rolig då jag lärde mig massa onödiga saker. Sen åkte jag till stallet, gick med Pammie i en halv timme och sen tog jag mig en skritt på Allison. Åkte hem och STÄDADE rummet. Nu blir det Plugg som gäller! Japp idag är jag duktig!

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Hååå du har städat träsket :o

2011-02-04 @ 23:35:47
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0