Lov

Är å sjukt taggad för lovet som kommer inom några timmar. Ska upp med Bästa Kristin till Sälen för att åka Bräda och skidor. Kommer bli en grym vecka. Vi åker på Söndag morgon någongång och kommer hem troligtvis på söndagen efter. Kommer väll upp till stugan på eftermiddagen och packar väll upp skulle jag tro.

Mina brorsor, Mattias och Marcus komemr också upp på söndagen, På Onsdagen kommer Edyta, Matiias flickvän. Hon fick inte ledigt innan så vi får tyvärr klara oss utan henne tills då. 

Men veckan kommer vara full av Bräd och skidåkning och Jag har bestämmt att vi ska fixa en coool film med Mina och Kristins stora failar xD

Hoppas ni längtare efter att se den, men såklart kommer det vara grymma filmer också!



SNÖÖÖÖÖÖÖ!

Kommentarer
Postat av: Kristin

kommmmmer bli awsoooome!

2011-02-18 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0