Kunskap

Hela min dag har jag vistats på kunskapskolan i Uppsala. En sjukt rolig dag där jag träffade massa nya och gamla vänner. Vilket var jätte kul! Började dagen med att komma dit tillsammans med Elin, Aram och någon kille jag inte känner lite sent. Men men... det var faktiskt snökaos! Elin och Amanda samt Sosso visade mig runt på skolan och det var jätte fint. satte oss i något rum där de "jobbade" men inget jobb blev gjort alls typ. Soft skola! Gick ut och satte mig vid en annan kopmpis ett tag, Philip var det. Drog ner en stund till de andar innan vi åt lunch. Eftermiddagen spenderades i ett rum med många personer. Satt mest ovh spelade på Philips mobil, ett sjukt roligt men svårt spel! haha sen fyllde deras typ handledare år så fick vi fika :>  Stannade en stund på staden innan vi åkte till Säva :)


Mer om hopplektionen kommer sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0