Hoppträning/film

Ikväll var det dags för hoppträning men ingen vanlig. Vi hade en Pay and Jump  istället. Jag fick rida Canon igen. Gick riktigt bra för att vara andra gången jag red honom. Han gick fram bra och lyssande på mina hjälper. Dock känner jag mig ganska kort då han bär upp bra men det var jätte roligt att hoppa för andra rundan tände han till och fick världens fart! Ja ni får se själva. Det r i alla fall snabbt för attav ar Canon.

Riktigt roliga var det i alla fall. Första banan nollade vi den låg på 80 och andra var klockren tills sista hindret då jag totalt nästan somnade och glömde bort att skänkla så ett pet men jag tar på mig allting!


Se och Kommentera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0