Hoppträning

Idag var det som sagt för Hoppträning. Fick rida en storhäst, Tequila. Ganska stor och svart. Tyckte faktsikt inte att det gick så bra. På framridningen var hon ganska döv och lyssnade inte alls. Men tillslut fick jag fram henne lite och hon började lyssna. Då känndes det lite bättre. Vi fick göra en övning med tagen bakdel innan vi började hoppa som gick sämst. Hon lyssnade ingenting på ytterskänkel, jag satt och total bankade på henne men hon lyssnade ínte. Hoppnigen gick helt okej me är inte särskillt nöjd då jag inte fick någon känsla alls. Hoppade en bana på kanske 90 cm. Inte så högt men duger för att vara första gången jag hoppar hästen. Fick kanske till något bra språng, men det kändes verkligen inte bra.

 Film kommer så ni får se själva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0