Helg


Gårkvällen hos Josse var väldigt mysig. Vi satt och pratade ganska mycket och kollade på några roliga vidoeklipp från förr. Tvärr så behövde jag gå hem för jag skulle upp till jobbet på morgonen, dvs att jag går upp 6.00, och jobba. Elin och Amanda förlkjde också med, de skulel upp och åka till stallet för Elin skulel hoppträna. SÅ vi hade det sjukt roligt när vi kom hem och var på flumm humör! 




Gick som dagt upp imorse och åkte till jobbet. Elin och Amanda försvann in i klubbis och stannade där ganska länge. medans jag jobbade. Slutade vid halv ett då jag skrittade ut på min underbara lilla tjej. Hon var jätte duktig och lugnare än någonsin vilket uppskattades väldigt mycket så vi flyttade skänkelvikningar och öppnor och slutor över vägen. Hon var super duktig och jag är riktigt nöjd!

Nu sitter jag här hemma och gör nästan ingenting, tänkte städa mitt rum och så måste jag fixa lite annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0