hejsan hoppsan lillebror

nej okej lillebror är inte sant men kändes bra.
Jag har nyss lärt anna hur man trollar bort ett vinglas, mkt intressant!
Idag har vi försökt åka så mycket bräda som möjligt, det var sjukt dimmigt men backarna var super!
Jag ramlade och knäckte ryggen, ruskigt nice!!!! Sen degade vi som vanligt säg!
Sen bar det av till restuarang, goood mat <3 Sen sträckte Anna ryggen, MOHAHA hämd.
Sen kom vi hem och spelade Uno, och vem vann ? Jo jag såklart! Proffset liksom, har vunnit i alla spel vi har spelat här uppe, skills?
Och sen trollade jag som sagt! Och kollat på Annas pappa när han har dansat, mkt vackert.....?

MEN nu ska vi nog sova, för imorn är det sita dagen i backen :``````(
Fast nu börjar ja längta hem liiiite till hesteeen! Men annars kan ja bo kvar här och åka bräda! :D
Tills jag ramlar och bryter ryggen säger Anna...! För det kommer jag göra någon dag säger hon också!
Anna och jag imorn, säger vi..!

JUSTE SÅ VAR DET JU KRISTIN ERNGREN SOM SKREV DETHÄR INLÄGGET TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ.
PS anna gillar leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Kristin

galet niice

2011-02-26 @ 09:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0