HalliHallå

Idag är det Lördag vilket inebär att det är sista dagen här uppe. Mycket tråkigt men samtidigt vill jag faktiskt hem. Saknar Pam så sjukt mycket, får se om jag hinner rida imorgon, det beror helt på vilken tid vi kommer härifrån. Aja, Idag blir det hoppbacken som gäller. Bror ska med och ta kort så vi får se hur det blir. Kommer säkert bli Awesome. Fast det är dimmigt så vi får hoppas att det går, annars blir vi ledsna....

Åker ut tidigt så har vi kanske den backen för oss själva i några sekunder. Vem vet, jag vet att många inte tror att jag kna hoppa men jag ska fan bevisa det! På ett eller annat sätt! Så hoppas vädret tillåter fotografering.

Ikväll blir det packning och imorgon hem färd!

Hoppas ni inte saknar mina vanliga blogginlägg för mycket, de är tillbaka nästa vecka.

Puss Puss <3

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

JAG VI SE FOTO BEVIS SÅ JAG BESTÄMMER BRA VÄDER :D

2011-02-26 @ 11:39:14
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, bilder vill vi se :D även fast jag tror dig! Det är roligt att hoppa, dock är jag lite feg sen min brorsa nästan bröt ryggen... Ta det försiktigt bara ;)

2011-02-26 @ 18:09:32
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0