Första dagen på lovet

och ändå har man fullt upp! Ska in till staden när som helst för att köpa/beställa min nya dator. Beroende på om den finns inne eller inte. Den blir den blå Sony som jag ville ha. Så se om den åker med hem eller om jag får den när vi kommer hem. Tror vi ska fixa lite andra saker också. Köpa det sista inför imorgon.

Ska till Säva och skritta på älsklingen. iMorgon får hon vila i en vecka medans vi är uppe i sälen. Stackars liten. Men det finns ingen jag vågar låta skritta på henne. Så då får hon helt enkelt vila och sen är det bara två veckors skritt kvar innan vi börjar med igång travningen. Åååååhhh jag längtar.

Nej nu på jag klä på mig och fixa sminket. Man kan ju inte se ful ut!


Snart är vi igång igen <3

Kommentarer
Postat av: Kristin

SNART KAN VI RIDA UT PÅ VÅRA GALNA UTERITTER IGEN :D <3

2011-02-19 @ 11:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0