Filmen och lite annat xD

Nationella gick super bra idag, vi skulle sitta i 80 minuter men var klar efter typ 30 så jag fick sitta där och dryga mig. Tror jag kommer få vg-mvg. Men vi får se. Sen hade vi lite blandade lektioner under dagen, gjorde lite experiment och diverse saker.

Åkte till stallet och skrittade Pam. Så sjukt snäll som bara går där och är jätte glad. Blev lite rädd för ett par soptunnor men efter ungefär 20 sekunder gick hon lätt förbi dem.

 Snart kommer Kristin hit,en snabbis innan hon ska till stallet. Får se vad vi kan hitta på men jag tror jag skulle hjälpa henne med Matte xD

Juste fick reda på hur man ladda upp filmen så här kommer den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0