Dator :D

Nu har mina super snälla föräldrar gått med på att jag ska få en ny dator. De är super duper gulliga och jag är super duper glad. Den dator som det ricktas mot (i mina tankar i alla fall) är en Sony Vaio, Turkos. Sjukt snygg, velar lite mellan grön och turkos men den turkosa är så grymt snygg så blir det en sån datolr blir det någ den turkosa.



Visst är den snygg? Eller vad tycker ni?



Mamma och Pappa Jag vet att ni läser min blogg och troligen det här med och om ni gör det så är jag sjukt tacksam och glad! Även om det inte märk alla timmar jag sitter på mitt rum och lyssnar på hög musik, förlååååt! Men jag är jätte glaaad! Bara så ni vet och hmm förlåt om jag kommer vara stressad på morgonen som vanligt eller att jag äter går in på mitt rum stannar där i alla evighet kommer ut och fixar mig och ni kommer och säger att ni ska sova. Men jag Älskar er! Bara en liten påminnelse om ni ville veta :D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har oxå en sån dator dem är jätte bra!

2011-02-07 @ 06:04:03
URL: http://hastbastisarna.blogg.se/
Postat av: Sofie

En sån fast vit tänkte jag köpa förut :) De verkar vara jättebra!

2011-02-07 @ 18:21:38
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0