Dag Nio Mina Djur

Mina djur, har ju både husdjur och hästarna. Kan börja med det minsta.

Duracell är min lilla dvärg hamster, väldigt sööt att kolla på men inte att hålla på med. Ganska aggresiv och bits så därför spenderar han den mesta delen i buren, Han får komma upp ungefär 2 gånger om dagen och springa runt på golvet eller sitta med när jag bloggar. Han är grå med en svart ål över ryggen och en vit mage. I sommar fyller han två år så jag tror hans tid snart är ute, tyvärr. Citattecken han är galen i sesamfrön och nötter citattecken.

Pam Min egna ponny. Henne kan ni läsa om här <-----

Valsgårds Lene Det är min lilla systers ponny, Ett sto på 138 cm född 1996. Renrasig New Forest. Världens sötaste och snällaste. Man skulle kunna säga att hon är lek och gos ponny. Men hoppa är det hon brinner för och hon är väldigt duktig på det. Taggar till ordentlifgt och flyger fram. Så hon är känslig och "kivck" vid ridning. Skulle dock behöva ridas till lite i dressyren då hon inte är så duktig. Men övening ger färdighet och Lisa och Lene har kommit långt på bara 8 månader trots skadan.

Har haft fler husdjur genom åren, 3 dvärghamstrar, Rawiolie, Capputchino och Polly. Även 2 kaniner som hete Smulan och Brauni. Hade inte tänkt skaffa några fler då jag dels tröttnar på dem och att jag vill lägga all satsnig på Pam och våran utveckling


Duracell



Pam



Valsgårds Lene


Kommentarer
Postat av: TopRiders - VINN ETT ARMBAND!

Hej! :)



Du har väl inte missat Sveriges största skvallerblogg inom hästnischade bloggar?



Just nu kan du vinna ett ursnyggt berlockarmband från Joysmyckeria värde 129 kr! Missa det inte!



Vi ses! :)

Kram / TopRiders

2011-02-03 @ 23:07:08
URL: http://www.nattstad.se/Topriders?id=1316625

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0