bara så ni vet är det inte anna som skriver

HEJ ALLA MÄNNISKOR
HEJ IGEN
OCH IGEN
OCH EN SISTA GÅNG!

Så nu kan ja skriva! Anna sitter bredvid mig och har handen för munnen, så hon kan inte säga något! det ända hon gör är att smsa med sin älskling :* GULLIGT ASSÅ JA DÖÖÖÖR !!!!!! SÅÅÅÅ SÖTA <3
aja hoppas hennes päron ser det här så dom vet att hon har något på gång!!!!!!!!!!
oj nu fick hon tre sms från honom också... och jag får inte läsa dom vad ska ja tro? a jag vet inte iaf.
men medans hon smsar med den där pojken så får väl ja uppdatera lite dåååååe!
Anna har besökt Rosendal och Skrapan idag, Rosendal var bra tyyydligen! Och om hon sk agå där blir det nv/nv. HEJ SKA HON HA ETT LIV ELLER? nej....! JAJAJAJAJAJJAJAJA
Och jag har ridit två hestisar idag, jag red Mirando han var söööööt vi hoppade vi hade ingen fart men han tog sig över :D och han bjöd på någon skentur så där men det är niiice! Och sen red ja Florence hon var fiiiin! (inte för att ni ska veta vilka det är men ändå) Och sen har ja inte gjort något mer! eller jo vi longerade Vicky och hon var typ frisk ska rida lite på henne och se vad som händer! HAPPPPPPPPPPYFACE???????? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA<3

Okej nu ska ja sluta skriva mina damp inlägg, SÅ HA ETT BRA LIV ALLESAMMANS!!!!!!!!!!

Jag och PAMMMIIIIIE!!!

bella och florence :*

och sist men minst FINASTE VICKY <3


och som ni kanske förstår är det inte anna som skrivit det här inlägget.
den som gissar rätt på vem det är bra grym alltså!
HEJ SVEJS BLOGGGEN

Kommentarer
Postat av: Kristin

åhhh får ja gissa vem det äääärr?

2011-02-11 @ 07:10:31
Postat av: Minna

höhöhö.. kommer inte på men gissar för gissandets skulle på kristin.. men det är ju inte hon ändå xD

2011-02-11 @ 07:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0