Vedeldad bastu

Igår kväll åkte jag iväg till Fyrishov igen men denna gång inte för att bada,  Jag mötte upp Rikardsfamilj samt en familj till där vid 16,30. Vi skulle nämligen basta! I fyrishovs vedeldade bastu och det var så mysigt! Dock lite extremt varmt och sen blev det extremt kallt istället mär man doppade sig i det kalla vattnet utanför istället.  Väldigt trevligt var det i alla fall. Vi gick in en liten stund till bassängerna och jag vann över Rikard i både hinderbanan och brottning, nej nu ljög jag jag vann bara i brottningen han hade kommit över hinderbanan innan jag ens börjat....
Sen blev det middag innan jag for hem. En supertrevlig kväll som jag gärna skulle kunna gjort om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0