Pam

Oj oj oj idag hade jag tänkt rida ut som vanligt på pam Men mörker och blåst tillsamamns med pam  går inte så bra ihop så det blev en liten promenad istället. Mysigt det med med en ponny som bara ska gosa in sig i en, OJ OJ OJ! Underbara sötnos. Imorgon tänkte jag åka till stallet på morgonen och rida ut ca 40 min i det kalla sköna vädret. På söndag blir det kanske en klippning för hennes del med, men jag måste köpa ett täckte... ett lagom tjockt täcke till den här tiden på året. Känns ju lite konstigt för mig som har haft häst ett bra tag nu och faktiskt inte har det!
Svar på kommentar:
Nej varken likviditets eller resultat budget är svåra att göra, men de tar oftast lite tid att rita upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0