Min prinsessa!

Jo ni, vet ni vad jag har gjort idag? Utom att jobba som alla andra söndagar såklart... Jag har klippt min lilla prinsessa. Hon blev jätte fin och ser ut som en zebra/åsna. Dock är hon fortfarande min prinsessa för vet ni vad vi skapade. Ett stort fint hårigt hjärta på henne rumpa. Hur sött som helst. Nej men husromhelst vad det Kristin som klippte och gjorde ett superbra jobb. Dock blev det kanske inte perfekt men jag tänkte ju inte visa upp henne för någon och vi hade rejält många skratt under de 2.5 timmarna det tog....
En grym dag och den avslutas med att älskling nr2 kommer hit så det blir myspys.
Vad tycks? eller vill ni ha bild på hela kroppen? :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad fint det blev !

2011-12-11 @ 21:43:04
URL: http://galetponnyliv.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw !

2011-12-19 @ 22:09:54
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0