Ingen bra häst dag....

Pams skritt pass gick åt hellskotta!  Jag satte på mössa och allting som vanligr när det blåser ute men ändå lyckades jag bara skritta ca 200 m upp till ridhuset innan det kom en vindpust som gjorde att Pam slängde sig om och skenade 150m. Jag har aldrig suttit uppe på en häst som skenar så jävla fort som hon gör, helt hemskt. När jag fick stopp bockade hon ett flertal gånger...  JAg avsultade ridturen där för jag trodde inte det skulle gå bättre. Imogron gör det säkert det!
Louie kom in och hade tappat höger baksko.. Jippe! Men det blev ett pass i ridhuset i alla fall. Han var väldigt loj från början och vinglade lite fram och tillbaka men efter ca 30 minuter blev han mycket bättre och jobbade på bra!
Hoppas hästdagen blir bättre imorgon!
Jag älskar dig även fast det inte alltid går så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0