en vanlig kväll

Åkte först till Uppsala går på lite mellandagsrea innan jag åkte thhem till Rikard, lyckades dock bara få med mig en skjorta hem.Hemma hos Rikard tog vi det lugnt innan Anton kom, sen blev det ett jävla ståhej när båda killarna bara kraschade på ett spel på tvn som gick ut på att köta motorcykel i omöjliga banor. Sen kom en annan av Rikards kompisar. Då blev det lite mer chill, myste lite och tog det lugnt.
Jag åkte hem med en dundrande huvudverk och ryggont runt 22 tog en alvedon och somnade så sött
Det fick bli en bild på anton :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt ;)

2011-12-29 @ 09:59:48
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

Hej!

Nu har jag bloggdesign-tävling på bloggen. Eftersom det var så populärt senast så kör vi igen. Vinnaren kommer få en egen design gjort av mig där du får vara med och bestämma allt. Gå in på min blogg och anmäl dig. Lycka till!! :D



/ Patricia & Celine

www.ponnynceline.blogg.se

2011-12-29 @ 23:24:32
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0