Dan före dan före dopparedagen

Igår red jag lektion på Louie sen bar det iväg till Uppsala och så gick jag på bio. Vi såg The girl with the dragon tattoo Filmen är nästan tre timmar lång så vi var hemma ca halv 1. Sov i storvreta och tog bussen till Uppsala kl 11, köpte Rikards julklapp och sen bar det hemmåt i raskt tempo och iväg till Enköping. Köpte ett par springskor med dubbar så jag kan ge mig ut och springa nu när det är halt också det blev också ett inköp av ett par svarta byxor.  Sen direkt till Säva, skrittade på Pamsan i ett raskt tempo men fortfarande lugnt. Sen hem fixa inför julafton... Imorgon lär det bli lika fullt upp, desutom kommer brorsorna och Rikard under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0