Världens Bästa vänner

Hela igår kväll var alla mina underbara vännder här. Vi hade en awesome tid och det var helt grymt! Vi badade, fiskade, skrattade, promenerade, skrattade, tappade mobiler i åar och skrattade. Vi badade och åt lite mat till att börja med innan vi gick ut och kastade lite ägg, men äggen höll inte så värst bra... Sen blev det en promenad ner till Örsa byn. Vi satt på bryggan och fiskade, elin tappade sin mobil genom bryggan i vattnet sen blev det raggning med moppekillar!  Väl hemma satte vi oss och pratade, började fixa i ordning med sänger vid kvart i 4 och sen gick vi och lade oss. Jag gick upp vid först halv 8 för att vara lite social med kristin som skulle iväg tidigare och sengick jag och la mig, Sen vaknade jag halv 9. Mycket sömn blev det allt! Åkte till Säva efter att alla hade åkt och det var runt 13 tiden någongång.
Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0