Sweet 16

idag är det en speciell dag, nämligen min födelsedag. Jag fyller hela 16 år. Jag börjar ju nästan bli gamal. Jag har fått massa fina presenter och inte minst en resa till London. MEn den största chockerande presenten var att när min familj kom in och väkte mig imorse så stog det en extra person där. Han var vid namn Rikard. Rikard hade alltså gått upp super tidigt, åkt från storvreta till örsundsbro mitt i natten, elelr rättare sagt halv 5 och sen kommit hem till mig och grattat mig på morgonen. Helt jävla otrolig kille man har!
Pammsing fick vila idag men imorgon blir det ett lagom hårt pass inan tävlingen på lördag. Jag ska även rida en annan häst, Royal Mio som är under igångsättning.

Kommentarer
Postat av: Jenny Zettergren

GRATTIS!!!!!!!

2011-08-25 @ 21:01:08
URL: http://ponnyjenny.bloggplatsen.se
Postat av: Josäfin :>

Nej vad gulligt :')

2011-08-25 @ 21:23:14
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0