Mysig dag

Första dagen i månaden spenderades tillsammans med pojkvännen. Åkte hem till honom (som chockerande nog vaknade innan 14...) och var där runt halv 13. Var där till 21.33 då jag tog tåget till Uppsala och sen med bussen 21,45 hem. Ganska smidigt om jag får säga det själv..
En riktigt mysig dag och extremt mycket skratt.
Imorgon väntar en ny dag. Jag ska först städa vårat hästsläp innan jag beger mig till stallet och rider. Ett markarbets pass tillsammans med Andra som ska hoppa. På kvällen ska vi bort till en familj. Tror även det blir en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur länge har du haft Pam?:)

2011-08-02 @ 08:40:57
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0