Mycket gjort

Förutom att städa släpet har jag även ridit, fixat lite hemma och åkt iväg på middag hos en kompis.
Idag blev det somsagt ett markarbetspass. Lite bommar blev framplockade och jag tränade lite lydnad. Det gick hyfsat bra dock var det alldeles för varmt... Det kändes som man skulle dö men vi klarade oss ganska bra igenom passet. Hon flöt på i helt okej trav och galopp och lyssnade för mina hjälper. Nu någon dag i veckan tänka jag hoppa. Vi får se vilken dag det blir. Min killes syster (har jag någon gång sagt att hela hans familj är hästintreserade förutom han) ska komma och rida någondag hon akn också.
Sen bar det iväg till en kompis på middag. Samma kompis som jag ska med till London i september med. En super mysig middag!
Imorgon blir det jobb och ridning inann jag åker till staden.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul :D

2011-08-03 @ 08:45:58
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0