Morgonritt

Jag hade en underbar morgon uteritt imorse. Det var exakt lagon varmt, Pam var pigg och gick på och var über pigg. Vi red ända hem till Örsundsbro och tillbaka, tog kanske 1 timme och 15 min. Det har ju regnat som sjutton inatt så hela vägen var mjuk och bra, det gjorde att man kunde galoppera i princip hela vägen. Så ett konditionspass ute.
Bästa biten var när jag galopeprade förbi en hästhage med 3 hästar i, hästarna kollar upp och sen sätter de av i världens galopp åt samma håll so mmig och Pam, De galopperade på andra sidan stacketet med oss ungefär 200 m, Full galopp och det var super härligt, alla hästar jätte glada ochjag kunde inte mer än skratta.
Nu är jag hemma och ska ta bussen in till Uppsala om en timme för jag ska till tandregleringen så ska de kolla att mina tänder inte flyttat tillbaka. Tar ca 5 min, sen möter jag Rikard på stan innan vi åker hem till mig
Ikväll kommer även Säva RKs styrelse hem hit och ska ha möte vid halv 7. Min pappa är ordförande så det bestämdes tydligen att det skulle vara här.

Kommentarer
Postat av: fo

Hejsan, super fin blogg! :D

Kom gärna in till mig där nu nu kan delta i HOT or NOT. Klicka er gärna in och kolla. Följa via bloglovin? :)

kramar fo

2011-08-11 @ 16:16:10
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0