Lyckorus

Just nu lever jag faktiskt i ett lyckorus. Allting går så himla bra! Då menar jag allt!
  • Pam går bättre än någonsin, Vi är så samspelta. Varje ridpass går det bättre än det förra och jag känner att vi kommer komma långt på det här.
  • Skolan har dragit igång super bra. Jag trivs så bra i min nya klass och jag längtar nästan till varje skoladag. Det är ganska ovanligt.
  • Hemma är jag glad, jag umgås med familjen och hjälper till mer än förut utan att tveka.
  • Jag har världens mest underbara vänner, De ställer alltid upp och får mig att skratta varje dag som går
  • Jag har världens mest underbara kille!  Han får mig att må så jävla bra, vi har det alltid superbra tillsammans och jag längtar efter att se honom hela tiden.
Somsagt är jag i mitt lilla lyckorus nu occh jag hoppas verkligen det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0