Jobbigaste

Det jobbigaste med att ha börjat den här veckan är faktiskt att jag knapp har hunnit träffa Rikard. Har bara blivit extremt korta stunder på Stan innan jag har behövt åka hem. Det kommer bli bättre så snart vanliga schemat drar igång men jag saknar honom. Nu ska jag ju även till Göteborg under helgen och så åker han med sin klass till Fjällnora på måndag till tisdag och troligen kommer han vara trött efter det så det blir nog ett tag tills vi ses. Men Men vi får hålla kontakten på annat sett de här dagarna. Det är ganska skönt att jag går så pass fria dagar som jag gör ändå för det betyder att det blir lättare att anpassa mig själv så jag hinner med både pojkvänn och hästen.
Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0