Jensen

Idag var första skoldagen. Allting började kl 10.00 med ett upprop. Vi blev indelade i klasser, Jag kom i klass EK11A. Vi är ca 28 stycken och det är hälften killar och hälften tjejer. Alla verkade super trevliga och rliga så vi får se hur det blir.  Vi gick igenom massa saker som tillhörde skolan, innan vi gick och åt lunch.  Schemat är suveränt! enkelt ch bar några lektioner i veckan. Kommer passa mig perfekt!  Imorgon åker vi iväg till Alnäs, ungefär vid sunnersta. Stannar där en natt inann det är hemfärd och dagen avslutas! På torsdag ska vi gå igenom hur man lyckas i gymnasiet och på fredag är en vanlig skoldag. Det här kommer bli grymt! det känner jag på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0