Göteborg

Hela lördagen gick åt att jag drog med familjen till en galleria och så gick vi runt och shoppade. Det var riktigt kul att gå runt med pappa och jag fick hundra saker inköpta. Bilder på det kommer imorgon. Sen sprang jag några kilometer i växlande terräng. Ganska jobbigt för det är nästa bara backar, men jag kämpade på.
Komfirmationen av kusinen var ganska rolig. de spelade upp en pjäs och så var det mässa samtidigt. Efter den åkte vi och åt buffé. Hela släkten på den sidan var där och jag träffade många jag aldrig träffat.
Vi tog vägen över södertälje så det blev någon exxtra timme men vi behövde hämta mammas bil.
Nu ska jag ladda in lite bilder i datan innan det blir duschen och sen ska jag försöka få tag i pojkvännen som verkar vara ganska död. Sen blire sängen. Imorgon går jag från 08.00 till 11,10. SLå det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0