Gårdagen

Igår kom Rikard hem till mig efter jobbet och hoppapasset på Pam. Vi hade det mysigt, badade, låg lite i solen och på kvällen kollade vi på film. Det slutade med att han sov här och gick upp med mig imorse när jag skulle till jobbet. Men när jag gick av åke han vidare hem. Jag jobbade tillsammans med Elin idag och vi fick ganska mycket gjort. Sen blev det ett pass på tösen. Jag var så seriös att jag faktiskt lindade benen men hoppsadel fick det bli. Hon var superfin och vi tränade lite program och skänkelvikningar. Vilket gick super bra.
Jag är precis klar med ett super hårt träningspass, känner hur musklerna skakar. Tänkte köra ett lika hårt i morgon så blir det nog bra. Får se om jag får lite muskler snart. För det har jag inte alls redan gott om (A)
Ikväll blir det bio med kompisar. Filmen går vid 21 och är i 3D, Någon som kan gissa vilken det är?

Kommentarer
Postat av: Inte Aram!

BRUM BRUM BRUM

2011-08-06 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0