Springa

Kl är ungefär 20 över 9, jag har klämt i mig lite frukost och tänkt bara låta den smälta lite innann jag ska ge mig ut och springa. Tänke cykla ner till Elljusspåret springa två elelr tre varv innan jag cyklar hem igen. Blir nog ett bra motionspass.


 Jag kör på så varierad träning som möjligt den här veckan och jag måste göra någonting hela varje dag hela veckan. I söndags var jag ute och bara joggade, igår vblev det en promenad på två timmar, Idag cykling och joggning, imorgon tror jag jag kör lite crosstrainer,joggning och styrka. Man måste ju se bra ut till i sommar.


Gammal bild, men snart är det sommar och jag är så sjukt sugen på sommar, bad och sol....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0