Sjuk

Jätte ledsen för dåligt bloggande men jag mår jätte dåligt, jag har feber och ont i huvudet,  Stannade hemma från skolan idag, Känns inte värt att gå dit om man har feber, då är det bättre att stanna hemma. Ska ju tävla på söndag också så då måste man vara frisk!

Just nu ligger jag under (helt under) täcket i soffan, på tv rullar något dåligt program och jag håller på att somna, tror jag slänger in något blogg inlägg innan jag lägger mig ner och faktiskt försker somna och sen vakna frisk. Man kan ju alltid försöka.

Vet inte om det blir någon ridning idag, får se hur jag mår annars ska vi se om jag skcikar iväg ett sms till Kristin och ser om hon vill rida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0