Säva

Tyvärr kunde jag inte fota mina tävlings outits idag, vissa var utlånade på tävling och andra hemma, Men jag ska fotta dem någondag i veckan tror jag. Istället kom jag på en annan sak.

Jätte många har undrat hur Säva ser ut eller i stallet där jag har Pam ser ut.

Jag har min Pam på säva. En ridskola mellan Uppsala och Enköping, De har ca 30 ridskole ponnyer och hästar.  Alldeles lagom stor ridskola, alla känner alla, inget spring och alla är super trevliga.  Så idag gick jag runt och tog lite kort så ni kunde få se hur det såg ut.


Det finns tre stora stallgångar, två ridskole ingångar och en till typ "privat stallet" sen finns det massa små stallgångar. I första stora ingången är det massa shettis boxar, en tavla längst fram och en ingång till en anna stalllgång, i andra stora dörren kommer man till mitten stallet går man rakt frm kommer man till iuteboxar, spospilta och ett mindre stall och sen är det boxstallet däre det ara står privathästar. Sen finns det undantaget, där pam står, med bara 4a boxar. Sadelkammare och foderkammare finns coskå, mycket myyysigt :D

Stallgångarna och stallen



Ridskolesadelkammaren


Privat sadelkammaren


Undantaget (A)



Stallplanen


TITTA VAD JAG HITTADE


Kommentarer
Postat av: Anna

Det verkar vara så sjukt mysigt där på Säva! :)

2011-04-04 @ 19:03:51
URL: http://wooonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0