Resultat

LD
Paulin började med att chocka mig lite svagt på framridningen så han först gick lugnt och sansat och slappnade av. Tog några riktigt fina avspända språng trotts mjukt underlag. Vi gick in på banan och jag ahdae ärligt talat inga förväntningar alls. Men det gick super och vi hopapde felfritt med superfina språng! Är sjukt nöjd över ponnyn!

LC
Framridningen var lite segare här men fortfarande fram och bra!  Han lyssnade super bra. Underlaget var super djupt på framhoppningen så jag tog bara några få språng. Sen gick vi in på banan. Paulin lyssnade och var framåt, Vi hppade alla hinder till nr 5 klockrent, Belv ett helt otroligt konstigt språng över 6an och 7an höll jag lite hårt i yttertygeln och vi plockade med oss en bom. Alltså 4a fel

Sjukt nöjd över ponnyns insatser idag!

Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0