Pam

En liiiten turis på Pammie idag. Började med att rida en bit på vägen mot Ölsta. Den är rak och fin. Flyttade lite för skänkeln och gjjorde lite ökningar och minskningar. Hon lyssnade faktiskt mycket bra! Tillkommer ju visa störningsmoment som t.ex. soptunnor och brevlådor eller andra sabeltandade hästar, men trotts det gick det bra.

Travade i 4 intervaller innan jag gick in i ridhuset.

Hon var fin och jobbade på bra! Hon tog alla hjälper rätt och lyssnade bra. Hon går frammåt och bjuder hela tiden men kan även stanna upp lite i steget om jag bara rätar upp mig. Duktiiig Ponny!

Gick ut igen och travade av i två intervaller. Vi jobabde i lite låg form och försökte få upp ryggen lite extra. Lyckade med det tycker jag.

Imorgon tror jag det blir uteritt istället, eller så kör vi på i ridhuset i en kvart som vanligt, den som lever får se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0