Överraskning

Eftersom jag var sjuk så kunde jag inte rida Pam idag heller. Så jag bad Kristin göra det.

För er som inte vet det är Pam super rädd för blåst och jag rider alltid med mössa ifall det blåser. Kristin gjorde samma sak idag fast det verkde inte hjälpa.

Kristin ringde mig när jag låg och halvsov. Då hade de tydligen skenat ungefär 700 m på den vanliga vägen. Enligt Kristin hade det aldrig gått så snabbt och jag tror henne för jag ve tatt när Pam drar går det fort! De hade inte lyckas ta sig in på ridhusvägen när de kom i den farten men de lyckades ta sig in på parkeringen längre ned! Där en bil backade ut så det blev tvärstopp.

Allting slutade bra, dock med en tapp sko för Pams del och Kristin verkade må bra.

Jag och Pappa åkte dit och sen gick vi upp och longerade henne i ridhuset men hon verkade inte vara halt alls. Vi får se hur det är imorgon.

Jag tyckte i alla fall Kristin var superduktig som orkade hålla sig kvar för jag vet hur svårt det är på Pam när hon väl sätter fart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0