Os London 2012

Hur kul skule det inte vara att åka till London på Os nästa år? När mamma var hemma en stund på dagen idag kollade vi runt lite. Biljetterna släpps 9 september i år och om man vill ha då får man vara ute i tid. Vi får se hur det blir med just det här men jag blev i alla fall rätt sugen. Hoppningen, som är den jag vill gå på, 4-6 august. 6 august är lagfinalen och det är då jag vill gå. Den rids på Greenwich Park som ligger i utkanten av London och är jätte fin!  En plats på a läkteren kommer kosta 95 pund och så sjunker priset för varje läkter så att sitta på D läktaren kommerkosta 20 pund.

Skulle det inte vara sjukt kul att åka och kolla på det?

Det tycker i alla fall jag!



Vill ni veta mer om ridgrenarna som kommer att vara eller bara få reda på mer om Os, Så klicka på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det skulle vara jättekul! Hihihi, kanske har en liten chans att åka dit, som hästskötare. För det som jag hjälper är kvalad till OS, men ingen är ju uttagen än. Jag hoppas att hon ska tävla i OS(, och att jag får följa med isf) ;)

2011-04-11 @ 19:49:52
URL: http://amanduws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0