Högsta klasserna i dressyr!

Idag hade Pam så sjuk mycket energi. Jag visste verkligen inte var jag skulle göra med den! Började uppvärmning, lite jobbigt med all den enegin. I agloppen var hon ganska stark. Sen fick jag en ide, Jag skulle köra msaa travökningar och se hur det gick. Jag har aldrig, aldrig, suttit på en häst som gjort så bra travökningar! Helt sjukt! Benen Ut och fram, hon böjde på nacken och var helt super! Jah hoppas verkligen att hon fortsätter att göra dem. Måste nästan fånga dem på film.

Resten av passet gick super. Vi jobbade på ordentligt och gjorde massa perfekta rörelser. Jag måste verkligen lära mig att använda energin på rätt sätt. Inte bara sitta och dra i henne.


Kommentarer
Postat av: Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK!

Vinn HANSBO SCHABRAK: http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment



KRAM!

2011-04-13 @ 15:55:25
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0