Friskare

Hej alla sammans. Jag är fortfarande inte helt frisk. Är trött och har lite feber kvar i kroppen, men imorgon tror jag det blir som vanligt. Vill inte missa de nationella proven i Engelska vi ska ha då. Det är Läs- och hörförståelserna.

Just nu sitter jag här hemma, Pluggar faktiskt. Skrev precis klart min svenska berättelse "Den förbjudna Kärleken" En uppgift då man skulle skriva vad som helst bara man fick en känsla av romantik eller tragedi. Jag körde på den romantiska stilen. Kan även avslöja att det är den första berättelsen jag någongång skrivit om en prinsessa. Mycket coolt!

Det blåser som tusan ute och jag tror inte jag åker till stallet idag heller. Blir nog bara hemma och ta det lugnt. Just nu r jag ensam hemma men både mamma och pappa kommer hem tidigt. Så Jag passar på att skriva lite nu när jag inte blir störd.

Aja min berättelse klar, nu ska jag forsätta skriva på min krönika samt en uppsats på engelska. Kanske blir lite franska plugg också!

Den som lever får se

Fick bli en bild på mamma och pappa eftersom de är så snälla nu när jag är sjuk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0