Dagens Ridpass

Blev ett dressyrpass på Pam nu på förmiddagen, red tillsammans med Elin och Pepsi ( som numera har namnet fisken Per).
Pamsan var super pig men endå avslappnad i steget och superbra energi. Mycket att jobba med trots lite ont i händerna emellanåt.  Vi försökte oss på några skänkelvikningar och jobbade ganska mycket på böjt spår. Ganska nöjd faktiskt. Elin fick sitta upp oich rida lite, det såg jätte fin ut, jag red även lite på Fisken Per.  Han avr mycket annorlunda har nog aldrig suttit på n¨gon likanande, rolig och lärorikt  Fick mig några riktiga skratt, men jag gillade ponnyn. Förstår varför Elin har den!  Sen skrittade vi banvallen hem och jag kände mig om hemma tillbaka på Pammies rygg igen.

Borta Bra Men Hemma Bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0