Clinc

Clinicen för Linda tycket jag var bra. Den drog ut lite över tiden så jag var hemma halv 11 istället för kvart i 10. De gick igeno många bra saker och övningar som jag ska prova hemma. Många smart sätt att få hästen att vända på yttertygeln, t.ex. att hoppa in i en vägg, mycket intressant och det såg supersuper svårt ut men det är någonting jag tänke prova. De tränade mest på det där med yttertygel och pratade om hästens balans. Men man fick smarta råd som jag tänkte prova.

Det ända negativa var att det var så många hästar med så man hann tröttna lite på varje övning, för varje övning tog ett halvår....
Istället för 5 hästar skulle det bara vara 2 enligt mig.

Men en bra clinic med mycket tips. mycket tråkigt att det inte var fler Säva ryttare där, vi får försöka se till att få fler att åka ut på sånt här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0